RSS

Day one of my ,so called,practice

13 May

Deci CLAR,urasc practica !!! Ieri ,in prima zi,ne-am dus noi(vreo 6) + profesorul coordonator la agentia de turism unde profu’ a vorbit jumate’ de ora cu directoarea (timp in care noi am stat la intrare ca prostii)dupa care au venit sa vorbeasca si cu noi .Dupa vreo 5 minute de “vai ce frumos e in turism,bla bla bla” ne-a zis sa venim Marti(adica azi) la ora 9:30 .Total si profund stresati am hotarat sa mergem la narghilea(that was fun).

Astazi de dimineata la 9:15 eram acolo dar am mai asteptat sa se faca 9:30 .La 9:30 am intrat in agentie si tipa de acolo ne-a zis sa asteptam ca n-a venit sefa agentiei(alta decat directoarea).Am plecat la McDonalds sa bem o cafea sau ceai si ne-am intors la 10:00 cand aia tot nu venise si ne-am pus din nou pe asteptat(si pe ras)pana pe la 11:00 cand am mers la directorat (sau ce-o fi ala) care era in alta cladire din apropiere si am mai asteptat si acolo vreo jumatate de ora dupa care a venit o secretara,ne-a facut copii dupa buletin si ne-a dus inapoi la agentie unde sefa,care venise intre timp ,s-a gandit ca ar fi foarte util sa invatam cum sa impartim pliante la lume pe strada deci ne-a dat vreo 1000000000000000 de pliante sa le dam prin zona si asa ne-am petrecut urmatoarele 2 ore in soare,aglomeratie batand drumurile centrului de la Pta Romana la Pta Victoriei si retur apoi ne-a mai dat cateva si ne-a zis sa venim maine la 10:00 ca pt ziua de azi a fost destul.Am luat restul pliantelor,le-am aruncat frumos in mai multe cosuri de gunoi in drum spre Pta Universitatii si am venit frumusel acasa dupa 4 ore de stat in picioare .Total nefolositor,obositor si plictisitor dar ne-am amuzat copios de situatia data.Sa vedem ce tampenii facem maine.

Acum incerc sa-mi iau House de pe net da’ nu merge klumea,I hate my life.

 
Leave a comment

Posted by on 13/05/2008 in random

 

Tags: , , , ,

Leave a Reply

 
