RSS

Scared ,oh so scared :((

12 May

Vai,nu se poate,azi incepe practica si mi-e o frica de nu mai pot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Problema mea e de fapt 2(ca sa ma exprim cat mai “corect” si mai vanghelieste posibil) :

1)n-am mai lucrat pana acum(la varsta de aproape 21 de ani) .Acesta este momentul in care lumea zice: “pai daca esti lenesa !” dar nu ma intereseaza comentariile de genul asta.

2) in 2 ani de facultate nu am invatat absolut nimic. Si aici simt comentariile de genul :”pai daca nu inveti…….!” dar iarasi nu ma intereseaza.

Nu am mai lucrat pt ca nu am avut nevoie si pentru ca,matematica mea de totala balta sau mai bine zis mlastina,groapa de gunoi ceva,a ajuns la concluzia ca o sa muncesc 40 de ani de acum pana la batranete deci de ce sa ma chinui cand nu am vreo nevoie urgenta de un salariu de incepator.

Nu am invatat nimic din 2 motive principale : 1) nu am rabdare/putere de concentrare sa stau sa invat de cand eram mica(cred ca am ADD – Attention Deficit Disorder) iar daca nu ma pasioneaza absolut deloc e si mai rau si 2) nu inteleg,n-am inteles si nu voi intelege niciodata materii “reale” gen matematica,economie,contabilitate,econometrie,statistica pe care nu m-a anuntat nimeni ca o sa le fac in draci la o facultate intradevar economica dar de TURISM(si da,am intrebat inainte).Adica,stiam eu ca o sa facem economie da’ chiar in halul asta si amestecata cu gramezi de contabilitate si statistica?

Asa ca acum,azi Luni 12 Mai sunt in pragul unui atac de panica pentru ca mi-e frica si pentru ca mai rar am eu trairi da’ si cand le am sunt intense.Mi-e frica pt ca stiu ca nu am invatat nimic din facultate deci daca o sa am nevoie de materiile de acolo e clar ca nu o sa ma descurc si o sa ma fac de ras.Parca vad cum toata inteligenta mea nativa,cultura generala,geografia,istoria si limbile straine nu o sa ma ajute la absolut nimic *cries hard*.

Bine ca macar maine cand banuiesc ca intram in paine am House sa ma calmeze cand vin acasa.

It’s sad to be me !!!

 
1 Comment

Posted by on 12/05/2008 in random

 

Tags: , , ,

One response to “Scared ,oh so scared :((

  1. Andra

    12/05/2008 at 12:18 PM

    Mai intai: *hug*.
    Dupa aia: O sa fie bine, nu-ti face griji, sunt o multime de oameni retardati(dintre care multi la tine la facultate) care nici nu au invatat nimic si sunt…retardati.
    3: *breathe deeply* *breathe again* *breathe some more* Calma?
    4: Bere si o retrospectiva “House” diseara vor face minuni :D.

     

Leave a Reply

 
